Teslimat ve İade

Garanti

 

Sattığımız tüm ürünler ithalatçı veya imalatçı firma garantisi altındadır. Arızalı ürününüzü faturası veya garanti belgesi ile birlikte, garanti belgesinden ya da kullanım kılavuzundan bulacağınız size en yakın yetkili servisi arayarak, garanti kapsamında tamir veya değişim yaptırabilirsiniz. Bünyemizde teknik servisimiz yoktur.

ozdemiroto.com.tr’ ye gönderdiğiniz ürünler de tarafımızdan yetkili servislere gönderilmekte ve sonuç beklenmektedir. Garanti kapsamında bünyemize gönderdiğiniz ürünlerin ulaşım bedeli müşterilerimize aittir. Arızalı ürünü doğrudan yetkili servise göndermeniz daha hızlı sonuç almanızı sağlamaktadır. Yetkili Servis ile problem yaşadığınızda bize başvurabilirsiniz.


İade Şartları

 

Ürünü İade Etmek İstiyorum, Ne Yapmalıyım?

 

Satın aldığınız ürünleri tahrip etmeden, kullanmadan ve ürünün tekrar satıla bilirliğini bozmadan, teslim tarihinden itibaren yedi ( 7 ) günlük süre içinde neden belirterek iade veya değişim yapabilirsiniz. Ürünü iade edebilmeniz için aşağıda bulunan iade şartlarına uymanız gerekmektedir. Aksi takdirde gönderdiğiniz ürün tarafımızdan kabul edilmeyecektir.

 

    * İade veya değişim süresi yedi ( 7 ) gündür.
    * İade veya değişim talebinizi neden belirterek İletişim sayfamızdan e-posta gönderebilir veya  0312 311 80 90 numaralı telefonumuzu arayarak bize bildirebilirsiniz.
    * İade veya değişim yapılacak ürünün faturası, kutusu, ambalajı, varsa standart aksesuarları ile birlikte eksiksiz ve hasarsız olarak teslim edilmesi gerekmektedir. Aksi takdirde iade kabul edilmeyecektir.
    * Ürünü adresimize kargo firması ile gönderirken orijinal kutusu zarar görmeyecek şekilde muhafaza edilmelidir.
    * İade işlemlerinde kargo bedeli müşteriye aittir. Karşı taraf ödemeli gönderimler kabul edilmeyecektir.
    * Ürünün orijinal kutusu zarar görmeden ve faturası elimize ulaştığından itibaren beş (5) iş günü içinde iade işlemi kredi kartınıza yapılacaktır.

Loading...
Loading...
Loading...
Loading...